Po dlouhé době spouští RegioJet mobilní aplikaci pro rezervaci jak železničních jízdenek, tak i autobusových pro Student Agency. regiojet.cz .

RegioJet

Založil ve fóru Železniční doprava

Nevíte od kdy RJ takhle pumpnul ceník? Potřebuju po roce Brno-Praha a koukám skoro 400 za lowcost :D  Před rokem-dvouma jsem se občas dostal i na 99 kč, ale do 200 to byla vždycky jistota takhle týden předem (nejsem student, abych si mohl dovolit standart :D ).

Zrovna nedávno jsem si to počítal a za 400 jsem door2door autem a o hodinu rychleji :(  To už jsou ČD s in25 lehce nad polovinou ceny RJ.


1.jpg

0 Citovat

Zdražili všichni dopravci, vlak i bus. Vybral sis spoj ve špičce, kterej je skoro vyprodanej. Pochybuju, že v neděli odpoledne byla někdy jízdenka za 99 Kč. Teď se dá v sedle sehnat za 149 Kč, co jsem tak v poslední době viděl. Většina spojů vlaků RJ je během týdne kolem 250 Kč, ale protože většinou jezdím z/do Brna kolem víkendu, vychází cenově líp většinou RJ bus (Flixbus bývá dražší i po 10% slevě).

1 Citovat

Nevíte kdy RJ přidává jízdní řád? Potřebuji říjen - listopad. Na letiště do Vídně momentálně jenom do konce září.

0 Citovat

Já na konec září kupovala asi 14dnů zpátky, tak bych to viděla do konce srpna, že to tam snad dají, šlo mi tedy o geparda, jiný spoje tam byly daleko dřív.

0 Citovat

Dnes jsem koupil už na ranní spoj do Vídně na 15.10.

0 Citovat

Jak funguje prodej/kontrola jízdenek u RJ?
V pátek jsem jel do Brna, vše ok. V Brně pořešil lékaře, během oběda najel na nákup jízdenek a ejhle.
Od 14 do 18 hodin komplet vyprodaný RJ, SA, Flixbus. Koupil jsem teda poslední dvě místa u RJ v byznisu, budiž.

Chápu to tak, že RJ stejně jako hodně v zahraničí má vázané jízdenky na místo. Proto, pokud se nehádají dvě osoby o místo, ani posádka nekontroluje jízdenky.

Spíš mě zajímá, zda těch 5-10 lidí, které jsem potkával postávat ve vlaku v prostoru okolo záchodů byli lidi, co tam naskákali i bez jízdenky? Protože vlak byl jinak opravdu plný. 

0 Citovat